تشک تخت خواب

تشک تخت خواب

لیست قیمت تشک رویال – سال ۱۴۰۲

نام تشک گارانتیضخامت-cm۲۰۰ * ۹۰۲۰۰ * ۱۲۰۲۰۰ * ۱۴۰۲۰۰ * ۱۶۰۲۰۰ * ۱۸۰
رویال فنری ۳۳ سال۲۲ ۲٫۹۰۰٫۰۰۰۳٫۶۰۰٫۰۰۰۳٫۸۰۰٫۰۰۰۴٫۰۰۰٫۰۰۰۴٫۴۰۰٫۰۰۰
رویال طبی-فنری ۵۵ سال۲۳۳.۲۰۰٫۰۰۰۳٫۷۰۰٫۰۰۰۳٫۹۵۰٫۰۰۰۴.۲۰۰٫۰۰۰۴٫۶۵۰٫۰۰۰
رویال طبی-فنری ۶۶ سال۲۴۳.۵۰۰٫۰۰۰۳٫۹۰۰٫۰۰۰۴.۲۰۰٫۰۰۰۴٫۶۰۰٫۰۰۰۵.۰۰۰٫۰۰۰
رویال ویژه ۷۷ سال۲۵۴.۲۰۰٫۰۰۰۴٫۸۰۰٫۰۰۰۵.۴۰۰.۰۰۰۵٫۶۰۰٫۰۰۰۶.۳۰۰.۰۰۰
رویال ویژه ۹۹ سال۲۹۴٫۶۰۰٫۰۰۰۵.۳۰۰٫۰۰۰۵٫۷۰۰٫۰۰۰۶.۲۰۰.۰۰۰۶٫۷۰۰٫۰۰۰
رویال ویژه ۱۱۱۱ سال۳۰۵.۴۰۰٫۰۰۰۵٫۷۰۰٫۰۰۰۶٫۲۰۰٫۰۰۰۶٫۸۰۰٫۰۰۰۷٫۲۰۰٫۰۰۰
رویال یک طرف پد۸ سال۳۱۵٫۷۰۰٫۰۰۰۶٫۰۰۰٫۰۰۰۶.۵۰۰٫۰۰۰۷٫۰۰۰٫۰۰۰۷٫۴۰۰٫۰۰۰
رویال دو طرف پد۱۰ سال۳۳۵٫۹۰۰٫۰۰۰۷٫۱۰۰٫۰۰۰۷٫۹۰۰٫۰۰۰۸٫۵۰۰٫۰۰۰۹٫۰۰۰٫۰۰۰
رویال مدیکال۹ سال۲۲۶٫۶۰۰٫۰۰۰۸٫۲۰۰٫۰۰۰۹٫۱۰۰٫۰۰۰۹٫۸۰۰٫۰۰۰۱۰٫۸۰۰٫۰۰۰
رویال استار۱۲ سال۳۱۷٫۲۰۰٫۰۰۰۸٫۵۰۰٫۰۰۰۹٫۴۰۰٫۰۰۰۱۰٫۵۰۰٫۰۰۰۱۱٫۵۰۰٫۰۰۰

برای مشاهده عرض کامل لیست ، جدول را به سمت راست بکشید

سفارش و خرید – ۰۹۳۹۰۳۱۸۱۷۲

در تولید سایزهای سفارشی که در جدول ابعاد استاندارد بالا موجود نیست(بجز ۱۸۰*۸۰) ۱۵% به مبلغ تشک افزوده می‌گردد

کلیه مدلها با فنر میکرو تولید میشوند

⇓ برای مشاهده جزییات محصولات کلیک کنید

جزییات محصول

جزییات محصول

جزییات محصول

علت تفاوت در قیمت تشک‌های رویال

در واقع عمدتاً علت اصلی تفاوت در قیمتها و بالاتر رفتن سال گارانتی به حجم و نوع متریال بکار رفته در تشک بستگی دارد.

بطور کلی اجزای اصلی تشکیل دهنده انواع تشک طبی – فنری که عمده محصولات ما هستند به شرح زیر است:

۱- کلاف فنری

۲- نمد

۳- ریباند

۴ اسفنج با دانسیته استاندارد

۵- پارچه رویه تشک


جهت شفاف سازی و انتخاب مطمئن‌تر برای خریداران محترم، آنچه که لازم است بعنوان یک مشتری خرید تشک رویال بدانید را در ادامه مطلب با عناوین زیر عرض میکنیم.

انواع فنر تشک

رابطه ضخامت تشک و وزن افراد

تفاوت پارچه‌های رویه تشک

نکات مهم در استفاده از تشک و افزایش طول عمر شرایط گارانتی

تنوع در انواع تشک و خصوصیات آنها

قیمت تشک‌ رویال

انواع فنر تشک

بطور معمول دو نوع فنر معمولی و فنر میکرو در ساخت کلاف فنری تشک تختخواب استفاده می‌گردد که به روشهای گوناگونی مثل فنر متصل و فنر منفصل یا پاکتی، بصورت کلاف فنری اسمبل می‌شوند.

فنر تشک

در فنر معمولی قطر دایره آن حدود ۸ سانتیمتر بوده ولی در فنر میکرو که در محصولات بالای ۱۱ سال گارانتی استفاده شده است حدود ۵ سانتیمتر میباشد، که قدرت تحمل وزن را برای فنر بیشتر میکند. همچنین فاصله بین فنرها در کلاف فنری بسیار کمتر و در نتیجه تعداد فنرها بیشتر شده که این دو مورد باعث نرمی، استحکام و ماندگاری بیشتر کلاف فنری تشک خواهد شد. البته در تمام موارد جنس فنرها یکسان است. 

بصورت سفارشی میتوان فنر تشک مورد نظر را از نوع میکرو قرار داد و اضافه بهای آن در قیمت تمام شده تشک لحاظ خواهد شد.

از دیگر مواردی که باعث تفاوت در قیمت تشک رویال گردیده این است که قطر فوم و اسفنج استفاده شده و تعداد لایه‌های بکار رفته از این نوع متریال بیشتر میگردد که علاوه بر نرمی و راحتی بیشتر تشک، باعث زیادتر شدن ضخامت تشک شده و به طبع عمر تشک و تعداد سال گارانتی آن افزایش می‌یابد.

بعنوان مثال در تشکهایی با ۵ سال گارانتی از کلاف فنری معمولی+ دو لایه نمد و دو لایه فوم ۲ سانتی در طرفین تشک استفاده شده که ضخامت نهایی به ۲۴ سانتیمتر میرسد. همچنین پارچه رویه تشک از نوع ژاکارد تهیه شده است که جنسی با کیفیت متوسط بوده و بیشتر تار و پود آن پلی‌استر میباشد. در حالیکه تشکهایی مثلا با ۷ سال گارانتی علاوه بر فوم از دو لایه اسفنج ضد تجمع حرارت نیز بهره میبرند و همچنین جنس رویه تشک از نوع حوله‌ای (پفکی پنبه‌ای) خواهد بود که ضخامت نهایی کار ۲۷ سانت می‌گردد. این نوع رویه تشک بکار رفته در محصول ضد عرق بوده و باعث کاهش تعریق میگردد.

برای مشاهده کامل جزئیات میتوانید روی لینکهای محصولات در قسمت بالا کلیک نمایید  ⇑

رابطه ضخامت تشک و وزن افراد  

حالا که در مورد ساخت تشک و متریال مصرفی آن آگاه تر شدیم، کم کم متوجه خواهیم شد که هر چه ضخامت تشک و در اصطلاح بازاری، سال گارانتی آن بالاتر رود راحتی و دوام تشک نیز افزایش خواهد یافت و همچنین وزن بیشتری را تحمل می نماید. 

معمولا تشکهایی با ضخامت کمتر از ۲۶ سانتیمتر برای اشخاصی با وزن حدود از ۸۰ کیلوگرم مناسب است. پس اگر شما سنگین وزن هستید به فکر تهیه تشکی با گارانتی ۸ سال به بالا باشید و کمی بیشتر هزینه کنید تا بهره بیشتری از تشک خریداری شده خود ببرید.

انواع پارچه رویه تشک

از آنجا که بیرونی‌ترین لایه تشک، رویه آن میباشد و مستقیم با پوست بدن افراد در تماس خواهد بود، اهمیت در نوع جنس و خصوصیات آن مانند حساسیت‌زا بودن، کیفیت و طول عمر، ضخامت و لطافت رویه تشک برای مشتریان مهم تلقی میگردد.

  پارچه گردبافت تشک 

بهترین نوع متریال در پارچه رویه تشک بوده که بوسیله نخهای پنبه‌ای توسط دستگاههای ویژه بافندگی دایره شکلی تولید می‌شوند که در واقع علت نامگذاری آنها نیز ظاهر گرد ماشین بافت مخصوص این نوع پارچه است.

 از خصوصیات پارچه گردبافت تشک میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ضد حساسیت بودن نخ استفاده شده در آن
  • فاصله‌دار بودن گره‌ها و ایجاد جریان هوا و در نتیجه تبادل جریان هوا و کاهش تعریق بدن
  • زیبایی ، لطافت محسوس نسبت به بقیه مدلها 
  • طول عمر متوسط و قابلیت شستشو با مواد شوینده 

  پارچه سوزنی یا حوله‌ای

بیشتر نخ استفاده شده در این مدل پارچه تشک پنبه‌ای میباشد ولی نخ بکار رفته از نوع گردبافت کمتر است. 

 مهمترین خصوصیات پارچه سوزنی تشک

  • بعلت فاصله گره‌ها در این مدل نیز مانند گردبافت تا حد زیادی از عرق کردن بدن جلوگیری شده و خواب راحتی را بوجود می‌آورد 
  • تنوع زیاد پارچه و کیفیت مناسب باعث استفاده گسترده از این مدل پارچه گردیده است 
  • طول عمر خوب و قیمت کمتر نسبت به گردبافت 

 پارچه ژاکارد

در ساخت این پارچه بیشتر مواد پلی استری استفاده گردیده تا متریال پنبه. به دلیل نوع دوخت، گره‌ها به هم نزدیکتر بوده و تعرق بیشتری نسبت به دو نوع قبلی در بدن ایجاد خواهد شد. طول عمر بالا و قیمت پایینتر نسبت به پارچه گردبافت و پفکی از مزیت‌های پارچه ژاکارد می‌باشد.

پارچه رویه تشک

سوالات متداول و قوانین فروشگاه

نکته مهم در استفاده از تشک خوشخواب

هر ۳ ماه یکبار محل بالا و پایین تشک را تغییر داده و همچنین هر ۶ماه یکبار تشک را وارونه قرار دهید یعنی سمت روی تشک باید برعکس شده و در زیر قرار بگیرد. اینکار باعث میگردد که فوم و ابر در قسمتی که وزن را تحمل کرده و کمی فشرده شده است، طی شش ماه حالت اولیه خود را بازیابی نماید و طول عمر تشک افزایش پیدا کند.

اطمینان حاصل نمایید که تشک را در سطح هموار و خشک (سفت) قرار می دهید 

عدم شستشوی تشک با هرگونه مایعات پاک کننده و ضد عفونی کننده 

در صورت خیس شدن تشک آن را سریعا خشک نمایید ( ترجیحا در هوای آزاد) 

از خم کردن تشک در هنگام جابجایی خودداری نمایید. 

از قراردادن اشیاء سنگین بر روی تشک خودداری کنید. 

عدم استفاده از تشک به عنوان نشیمن 

استفاده از دستگیره‌های کناری جهت جابجایی 

شرایط خارج از گارانتی

آسیب دیدگی ناشی از حمل و نقل نادرست (خم کردن تشک)

پاره شدن رویه تشک بر اثر جابجایی نادرست و برخورد با اشیاء تیز و برنده

قراردادن وسائل گرمایی مانند اتو … بروی تشک 

قراردادن تشک در تخت های کوچک و ناهموار 

افت ۲ الی ۳ سانتی متر در طرفین تشک به علت نقش دوزی برجسته ای که دارد طبیعی بوده و شامل گارانتی نمی باشد. 

شکستگی فنر و افت بیش از حد تشک (۸ الی ۱۰سانتیمتر) شامل گارانتی نمی باشد و این گارانتی ( تا ۲ سال اول تعویض هسته مرکزی تشک به صورت رایگان و پس از ۲ سال تعویض قطعه یدکی) با شرایط فوق معتبر است.

انواع تشک تختخواب

تشک فنری

تشک‌ فنری نامی آشنا برای عموم مردم بوده و جزو اولین مدلهای انواع تشک بشمار میرود که البته جایگاه خود را هنوز هم کماکان حفظ کرده است. ساختار اصلی تشک فنری از فنرهای لوله شده فولادی بوده که بدنه را تشکیل داده و فنرها در سراسر تخت به یکدیگر متصل شده‌اند..

فنر تخت خواب

اتصالات یکپارچه در تشک فنری موجب نرمی و انعطاف بالا در آن می‌گردد و اغلب مورد استفاده افرادی با سلامت مفاصل و استخوانها واقع میشود.

معایب تشک فنری

تشکهای فنری موجود در بازار معایبی دارند که به مهمترین آنها اشاره میکنیم:

  • ناگفته نماند از آنجا که فنرها محتوای اصلی در بدنه این تشکها هستند، بیشترین استهلاک را در طول مدت زمان استفاده دارند و به مرور زمان همین امر باعث ایجاد سروصدا در اثر فرسایش فنرها و ساییدگی آنها خواهد شد.
  • نکته منفی بعدی اینکه در مدلهای تشک فنری دونفره حرکت و جابجایی یکی از افراد روی تخت مثل غلطیدن و یا نشستن و ترک کردن تختخواب باعث ایجاد حرکت در کل طول تشک شده و ممکن است آرامش شخص خوابیده را بهم بزند. بنابراین هنگام خرید و انتخاب خود حتما به این نکات توجه داشته باشید.

تشک طبی

بر خلاف تشک فنری که بسیار نرم و منعطف می‌باشد تشک طبی معمولا سطحی سفت و خشک دارد(نرمی کم). علت این امر هم بدلیل استفاده از فوم‌های ژله‌ای(مرغوب)، یونولیت و قشر نازکی از اسفنج متراکم(ارزان قیمت) می‌باشد. از آنجا که پزشکان متخصص برای افرادی که از آرتروز و دردهای مفاصل کمر و استخوان رنج میبرند، خوابیدن روی سطح تقریبا سفت را تجویز میکنند، لذا مزیت تشک‌های طبی به دیگر تشک‌ها برای این افراد، کاهش درد خصوصا در ستون فقرات و عدم احساس خشکی مفاصل بعد از بیدار شدن از خواب است.

قیمت تشک طبی

خرید تشک طبی

خوابیدن در روی تشک طبی باعث میشود وزن بدن روی همه سطح تخت بطور یکنواخت تقسیم گردد و فشار بیش از حد به نقاط گود افتاده مانند مفاصل گردن و کمر وارد نشود. اگر شما هم تجربه خوابیدن روی تشک طبی را داشته‌ باشید حتما احساس سرحالی و نشاط جسمانی را بعد از بیدار شدن تجربه کرده‌اید و تفاوت آن را با برخواستن از خواب در یک تشک فنری حس کرده‌اید.

برخی از مهمترین تشکهای طبی عبارتند از:

  1. تشک مموری فوم
  2. تشک لتکس
  3. تشک هیبریدی
  4. تشک طبی فوم

تشک طبی فنری

حالا که در مورد تشکهای طبی و تشکهای فنری بیشتر مطلع شدیم بهتر است در رابطه با تشکهای طبی فنری هم کمی بدانیم.

تشک طبی و فنری همانطور که از نامش پیداست ترکیبی از دو مدل تشک طبی و فنری است که بدلیل دارا بودن خواص سفتی سطح و نرم بودن کلی در سطح مقطع تشک طرفداران زیادی پیدا کرده است.

جنس تشک طبی فنری

تشک با ارتفاع ۲۲ سانت

همانطور که در شکل مشخص شده این مدل از دو بخش پایینی و بالایی تشکیل شده که توسط یک لایه نمد(برای حفظت بخش نرم و آکوستیک صدا) از یکدیگر تفکیک شده‌اند. در قسمت پایینی درست مانند تشک فنری سطحی یکپارچه از فنر قرار گرفته که ارتفاع آن از فنرهای تشک فنری کمتر است ولی تراکم یکسانی دارند. بخش بالایی شامل متریال نرمی میباشد که در تشکهای مرغوب اغلب از لایه‌هایی با ضخامت متفاوت و از جنس اسفنج نیمه متراکم تشکی شده است.

در انواع تشک طبی فنری ارزان قیمت، بجای اسفنج از فوم استفاده شده که باعث میگردد در طول مدت استفاده و در محل قرار گرفتن بدن فرد روی تشک، فرو رفتگی بوجود آید. همچنین به علت پلاستیکی بودن جنس فوم ممکن است در برخی از افراد حساسیت پوستی بوجود آید.

اسفنج تشک خوشخواب

جنس تشک طبی فنری

نسبت متریال نرم(اسفنج طبی) نسبت به ارتفاع بخش فنری بسته به ضخامت تشک دارد. تشک طبی فنری از ضخامت ۲۲ سانتیمتر تا ۳۵ سانت تولید میشود که در همه آنها حجم یکسانی از فنر وجود دارد ولی با توجه به افزایش ضخامت در هر مدل، حجم لایه‌های اسفنجی بیشتر خواهد شد.

تشک تخت خواب

بهترین تشک تخت خواب

شاید بتوان گفت امروزه با توجه به پیشرفت دانش و طراحی در زمینه تشک تخت خواب، پیشنهاد مفید در زمینه خرید بهترین تشک تخت خواب، انتخاب تشک طبی و فنری باشد که تلفیقی از نرمی در زیرساخت توسط فنرها و پر رنگ شدن حالت طبی توسط لایه‌های متراکم اسفنجی است.

ارتفاع استاندارد تختخواب با تشک

ضخامت تشک با وزن افراد نسبت مستقیمی دارد. پس اگر جزو افراد سنگین وزن هستید بهتر است تشکی با ضخامت بالای ۲۸ سانتیمتر را انتخاب کنید تا طول مدت عمر تشک افزایش یابد و بتوانید از هزینه‌ای که متقبل شده‌اید بیشترین بهره را ببرید.

اندازه استاندارد و متداول انواع مختلف تختخواب به قرار زیر است:

  • تختخواب کودک: ۶۰ × ۱۴۰ سانتی‌متر
  • تختخواب یک نفره: ۹۰ × ۲۰۰ سانتی‌متر
  • تختخواب یک و نیم نفره: ۱۴۰ × ۲۰۰ سانتی‌متر
  • تختخواب دو نفره :  ۱۶۰ × ۲۰۰ سانتی‌متر
  • تختخواب دونفره : ۱۸۰× ۲۰۰ سانتی‌متر
  • تختخواب دو و نیم نفره : ۲۰۰ × ۲۰۰ سانتی‌متر

طول استاندارد در تختخواب بزرگسال ۲۰۰ سانت بوده که برای تغییر آن می‌بایست سفارش ساخت بدهید.

خرید تشک

چه تشکی برای تخت خواب مناسب است

برای انتخاب و خرید تشک تخت خواب ایده‌آل خود دو نکته اساسی را مد نظر داشته باشید:

  1. اول اینکه از هر نوع تشکی که میخواهید تهیه نمایید، حتما استاندارد آن را تهیه کنید.
  2. دوم اینکه سن ، وزن و وضعیت جسمانی خود را در نظر بگیرید و بدور از تاثیر سلیقه دیگران و ظاهر کالا. تشک مورد نیاز خود را با توجه به موارد ذکر شده انتخاب نمایید. در خرید تخت دونفره دقت کنید که شرایط شریک خواب خود را هم در نظر گرفته باشید.

قیمت تشک تخت خواب

در تشکهای طبی و فنری قیمت تشک تخت خواب بسته به ضخامت آن دارد بطوریکه هر چه ضخامت بیشتر شود در تولید تشک لایه های اسفنج بیشتری استفاده خواهد شد و در نتیجه قیمت بالاتر میرود. همچنین در بعضی موارد در تشکهایی که در ساخت آنها از فنر استفاده میشود، به علت بکار بردن مواد بازیافتی، قیمت تشک تخت خواب ارزانتر تمام میگردد که البته معایب خاص خود را نیز بهمراه خواهد داشت.

دسته بندی محصولات

فروش ویژه لوستر و آویز چوبی