اسباب بازی چوبی

اسباب بازی چوبی

طراحی و تولید انواع اسباب بازی چوبی کودکان

برای مشاهده جزییات محصولات انتخاب کنید

سفارش حضوری و آنلاین – تماس: ۰۹۱۲۷۰۸۵۷۴۲ – ۰۹۳۹۰۳۱۸۱۷۲

سوالات متداول و قوانین فروشگاه

اسباب بازی چوبی کودکان

لوازم بازی کودکان

تفریح، سرگرمی و بازی برای کودکان، در سنین مختلف جزئ لاینفک و جدا نشدنی از زندگی روزمره عزیزان و دلبندان ما محسوب میگردد. 

فرزندان ما در هر سنی از دوران خردسالی تا نوجوانی نیازمند بازیها و سرگرمی‌های مقتضی سن خودشان هستند که این موضوع در هر رده سنی به شکلی بروز پیدا می‌نماید. از آنجا که ما پدران و مادران وظیفه داریم به این نیاز مهم فرزندانمان توجه نموده و پاسخ دهیم، لازم است به بهترین شکل و صحیح‌ترین روش شرایطی هدفمند و در عین حال آموزشی-انگیزشی را برای بچه‌ها در منزل فراهم آوریم.

در این بین استفاده از وسایل بازی مختلف به منظور ارضای حس کنجکاوی، تخلیه انرژی و شکل گیری شخصیت در کودکان نقش بسیار مهمی دارد. 

از آنجا که امروزه وسایل الکترونیکی و بازیهای نرم‌افزاری نقش پررنگی در زندگی روزمره کودکان و حتی خردسالان ایفا میکند که البته ضررهای جانبی آن در دراز مدت از کسی پوشیده نیست، لذا پیشنهاد ما برای رهایی از این معضل، جایگزینی اسباب بازیهای سنتی و فیزیکی با وسایلی مانند تبلت، موبایل و مانند آنها است. 

البته این اسباب بازیهای فیزیکی باید آنقدر قدرتمند و هدفمند طراحی گشته و ساخته شوند تا در رقابت با بازیهای مجازی، بسیار قوی و پر رنگ ظاهر شده تا جایی که کودکان ما ، خود آنها را بر بازی در فضای مجازی ترجیح داده و یا حداقل رقیب مهمی تلقی گردند. 

استفاده صحیح و روانشناختی از اسباب بازیهای جدید و(غیر متداول در دوران کودکی والدین) و رنگ آمیزی و همچنین متریالی که اسباب بازی از آن تهیه و ساخته می‌شود، نقش بسزایی در ارتباط‌گیری کودک با آنها را دارد. 

اسباب بازیهای چوبی و دست ساز که در وبسایت آشیونه عرضه می‌شوند تماماً تولیدات تیم فنی ما بوده و بر اساس روانشناسی و نیاز کودک تهیه و ساخته شده است. انواع اسباب بازی چوبی مانند خانه عروسکی و لوازم آشپزخانه چوبی و دیگر اسباب بازیهای چوبی مانند اینها بخوبی می‌توانند ساعتها فرزند باهوش ما را سرگرم نموده و آنها را در محیطی مانند زندگی واقعی به بازی و کسب مهارت های زندگی مشغول کنند. 

حتما برای شما هم بارها پیش آمده که فرزندتان از شما پرسد: پس من کی بزرگ می‌شوم؟

این سوال توسط بچه‌ها معمولا زمانی پرسیده می‌شود که والدین، آنها را از انجام کاری و یا استفاده از وسیله‌ای که مناسب سن و سالشان نیست، منع می‌کنند. خب حالا اگر کودک در محیطی قرار بگیرد که وسایلی مشابه آنچه بزرگترها از آن استفاده می‌کنند را برای خودش داشته باشد که جزئی از وسایل بازی و شخصی وی قلمداد گردد، حس بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد و این همان زمانی است که او بی سروصدا ساعتها مشغول به بازی کردن با لوازم خود می‌شود در حالیکه همه آنها اسباب بازی بوده و هیچ خطری ندارند. 

فرزند شما میتواند در عالم کودکانه روی اجاق گاز چوبی خود غذا بپزد، وسایلی را در کابینت چوبی خود قرار دهد، مشغول تغییر دکوراسیون خانه چوبی و قرار دادن عروسکهای خود داخل آن شود، میان وعده غذایی خود را از یخچال چوبی خودش بردارد و …

نکته مهم اینجاست : زمانیکه لوازم و اسباب بازیهای چوبی کودک حس واقعی بودن را منتقل می‌کنند، باعث ارتباط و وابستگی دلبندان ما به خود شده و حتی می‌توانند از بازی کردن در تنهایی و بدون حضور دیگران نیز لذت ببرند.


خانه اسباب بازی چوبی

اسباب بازی چوبی پسرانه

سرویس خواب کودک

سرویس خواب نوزاد

دسته بندی محصولات

فروش ویژه لوستر و آویز چوبی

دیدگاهتان را بنویسید